HOME TIPS REVIEW

Bila Bosan :p


Cuti sekolah ni aku bosan,walaupon keje skolah banyak cikgu bagi semua subjek ade and kene buat 2 forlio.Aku sabar je ni dgn keje2 skolah ni,Kh otw nak siap yg lain hampeh ;3 
Semalam duduk2,pegi bukak youtube,tetiba aku teringat pasal flower crown.Omggg flower crown tu cantik ok :0 

 
cantiklah :) selalu org jual on9 je.Dekat kedai2 ke aku belum penah jumpa lagi.Pastu terdetik nak buat sendiri,kalau beli pon mahal,so aku buat sendiri je lah.Belum buat sendiri lagi ok,aku cadang je nak buat sendiri ;3



tengok tutorial dekat youtube je :) bye :)

4 comments:

  1. Kreatif ! Dulu akak pernah buat. tapi bukan crown ni la. buat kat tangan ^_^ Nampak sweet je ..

    ReplyDelete
  2. nampak cam senang, tpi bila cuba susah gak sebenarnya. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene mempunyai tahap kesabaran yg tinggi ni..hihi :))

      Delete