HOME TIPS REVIEW

Banyak Benda


haiii,entry ni banyak benda yang aku nak cakap..mohon baca.
Sorry ye kalau korang ada send pape kat cbox mcm 
-hai..saya follow sini,followback kalau sudi
-singgah sini,singgah la blog saya!
 sorry ye kalau aku tak follow back korang ataupon singgah balik blog korang,kepada sesiapa yang berharap sangat tu,sorry banyak-banyak.Aku busy ye dgn PBS,walaupun exam dah habis,haritu cikgu suruh buat cerpen untuk band 6 -__- naik gila aku dibuatnya..hehe.Mesti yg ada salah anggap.Aku bukan 15 tahun ye.Aku  13 tahun.dan sorry banyak2 sebab entry yang aku post semua menggunakan perkataan AKU.Nanti aku tukar ok.

Lagi satu ada orang tanya macam mana buat navigation part dekat sidebar blog ni.InsyaAllah aku akan buat,kalau tak minggu ni,minggu depan.Kalau tak minggu depan tunggu cuti sekolah.Maaf lagi sekali ye..hehe.Nanti nak bagi freebies sekali ^^.Tunggu ye followers sekalian :)

2 comments:

  1. 13 tahun..ingt 15++ .huhu
    dah tetiba singgah sini datang komen..
    nasihat akak,take ur time,settle yg patut dibuat, blog ketepikan,tangghkan dulu atau buatlah schedule post..

    ReplyDelete
  2. kita sebaya,hehe ;D
    tu lah,cikgu saya pun suruh buat cerpen jugak untuk dapat band 6 TToTT

    ReplyDelete