HOME REVIEW

Puisi 3 hari

Assalamualaikum
Aku pon tak tau ni puisi ke sajak ke tapi aku agak jelah ni puisi.
Semua aku buat sendiri,mohon jangan copy (cehh..macam la ada yg nak copy)
Bila rasa frust,sedih,kecewa ke otak aku pon keluarkan ayat² tinggi gaya bahasanya.Ni semua takda kena mengena dengan cinta monyet ya. 

15/05/2015
Maaf,bukan tak nak bersama
tapi aku letih
Penat aku,yang Esa sahaja tahu
Sakitnya aku
Kecewanya
Banyak kali tergelincir dugaannya
Sedih,teramat
Kelu
Tak mampu aku luahkan
Tersungkur
Tak mampu aku bangkit
Tabah,banyak kali aku cuba
Terima hakikatnya
Lapang dada aku terima
Mencari si Dia kala kau susah
Tidak
Sentiasa setia dengan si Dia
16/05/2015
Diam,
Seorang
Siapalah aku
Duduk menanti ia kembali
Mustahil
Sukar untuk difahami
Semakin hilang di hati
Aku tawar hati
18/05/2015
Sakit,
Rasa ditikam tikam
Aku kuatkan diri
Sentiasa berfikiran positif
Kadangkala benci
Tidak dihargai
Aku tunggul kayu yang hanya mengusutkan pandangan mereka
Aku cuba
Tapi tidak dihargai
Tak apa
Bila aku tiada nanti jangalah kau berduka kerana ketika aku masih ada kau tidak reti menghargai
Aku ada ramai mereka
Tapi
Tidak semua boleh dijadikan sahabat. 

Maaf kalau ada typo,maaf ayat tak power.Bagi komen sikit ;)

3 comments:

  1. boleh tahan. bagus org2 yg suka tulis puisi camni. boleh buat buku

    ReplyDelete
  2. bagus lah puisi tiga hari ini,puitis :-) cuma rima puisinya tak sama,tapi takpe :-)

    ReplyDelete