HOME TIPS REVIEW

Rupa Mempengaruhi Nilai


 

Pernah tak terjadi situasi macam dekat atas tu ↑ mesti kau rasa macam "LulZZzzz,sama je nilai,yg kau memilih sangat ni pahal?" Cakap dalam hati je la kan,takkan nak cakap straight,dapat pulak yg jenis hati sensetip ni.

Sebenarnya apa yang manusia nilai sekarang ni salah,manusia lebih memilihkan rupa.alah mcm gambar bawah ni.

credit:Twitter
 


Dapat tak apa yg aku nak sampaikan?
Yg kes si Peah atas tu,bagi dia lagi cantik duit tu lagi tinggi nilai dia,padahal sama je nilai duit cantik dengan buruk.
So kesimpulannya,jangan la menilai sesuatu atas rupa.
tata.

4 comments:

  1. thats right. especially kes duit tu . selalu je terkena padahal sama je kot -.-

    ReplyDelete
  2. hahaha. part duit tu selalu sgt jadi. paling teruk when "duit ni cantik. simpan dulu lah. guna duit buruk buruk dulu"
    cis.

    ReplyDelete
  3. ade macikk kedai taknak duit buruk.. huuu.

    ReplyDelete