HOME REVIEW

Story:Malu Awal Tahun

ssup  


   

Weyhhh bukan main aku layan dia sembang rupanya classmate aku.Aku ingatkan Azlin (kawan sekumpulan) sebab Azlin ni suka whatsapp aku pakai no akak/mak dia kalau data habis.MALUNYA AKU YA ALLAH. 
Aku baru perasan dia tu bukan Azlin waktu math tadi. 

Aku:Wei semalam kau ws aku pakai no ayah kau ke?
Azlin:eh mana ada,aku tak berani pakai whatsapp ayah aku.
Aku:(ingatkan dia saja memain) dp gambar kucing wei
Azlin:Mana ada.
Aku:Habis tu siapa yang ws aku semalam suruh aku pm sora suruh bawak borang muhasabah diri tu.
Azlin:Haaaa...bukan aku la.
Aku:habis tu siapa?Aku rasa @#!"?+#%-#+% la sbb dia yg selalu mintak borang tu.
Azlin:Haah la,dia kan ketua kelas.
Aku:HAAAAA...MALUNYA AKU,AKU INGATKAN ITU KAU..WEYH MALUNYA AKU 


Balik tu terus aku ws @%#+£;(@)*/ bagitau aku salah faham sebab aku memang tak simpan no laki.
Ya Tuhan malunyaaaa  guaa.Lepas ni kalau tak kenal no siapa memang kena tanya siapa dulu sebelum aku melayan sembang melebih lebih.
Peringatan untuk korang jugak..mana la tau kan. 

P/S: Cerita last week.MALU AKU BELUM HABIS LAGI.MATILA NAK

4 comments:

  1. hahaha malu nyaaaa tapi takpe at least bkn dpn dpn kan ekeke

    ReplyDelete
  2. Hahaha faham perasaan ni. Macam nak sumbat kepala dalam batal sambil lari keliling padang dan jerit "KENAPAAAA"

    ReplyDelete
  3. hahahahaha bawa bertenang ya, Fira. haha

    ReplyDelete