HOME TIPS REVIEW

October Favourites + Life Update

Ssup, 

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!! OFFICIALLY 15 YEARS OLD (1 NOVEMBER) Time flies so fast meh. 

Haritu terskip fav bulan September cause i'm focusing on my PT3 yeayy  

So after PT3 kitaorang kena selesaikan PBS and we do some activities for Science.Tak nak share gambar sebab semua gambar aku diri tegak je,no feeling cause i'm cool kid lol.This month macam stress sikit (even dah habis PT3) since aku dah habis hadap phototshop untuk new look blog lepastu few days later classmate aku nak buat tshirt kelas,maka aku kembali hadap photoshop berjam-jam lamanya.Yang menambahkan lagi masalah apabila ada yang tak setuju dan kami bergaduh dalam group lol benda normal yang terjadi dekat group whatsapp at least once a week,aku peminat setia tengok drama tu.Alhamdulillah kawan aku baru je send gambar tshirt tu dekat group few minutes ago.Cuba teka kitaorang nak buat apa 12/11 nanti haa comment sekarang k.

Song 
Talking To The Moon - Bruno Mars 
Lagu ni mcm Let Her Go jugak,all time fav tapi few weeks ni aku macam terover dengar and feeling teroks bila nyanyi padahal never been in a relationship pon acah-acah je.
Aint My Fault - Zara Larsson 
Lagu yang buat aku rasa nak menari tapi tak boleh sebab tak tau step dia camne 
Shout Out To My Ex - Little Mix
Takde ex pon tapi kalau lagu tu from Little Mix haruslah minat  
True Disaster - Tove Lo   
Lost On You - LP 
Trust Nobody - Cashmere Cat
Million Reasons - Lady Gaga 
Alone - Marshmello  
EDM? yay 
Atic - Astrid S
All We Know - The Chainsmokers 
No more Closer please 

Last but no least,Badlands from Halsey omg i'm in love with Halsey saja ulang dengar balik tak tau pulak boleh stuck in my head,stuck on my heart,stuck on my body.

This year kebanyakan lagu semua EDM macam Bruno Mars dengan Maroon 5, i miss the old you huhu. 

Let's move on to drama 

Drama 
Scarlet Heart Ryeo  
Ustazah aku pon tengok cerita ni eh ko jangan main main
Jealousy Incarnate 
aku baru tengok 2 ep kot tapi rilex la nanti aku marathon time hujung minggu.Aku kalau biar cerita ni terbukak dekat tv lepastu buat kerja lain.mak aku yang layan sampai 3 ep lol 

I have more than 5 dramas nak tengok tapi tu lah kita hanya merancang Allah yang tentukan.

Beauty 
Freeman Mint & Lemon Facial Clay Mask (banyak good review about this product lagipun aku malas nak spend more than RM5 for one sheet mask,yang ni senang satu tube boleh pakai banyak kali,harga pon cun.Nanti nak try peel off punya pulak hahahaha i'm so excited)


Sebenarnya perancangan lepas PT3 tu banyak tapi tu lah,time exam rancang banyak bila dah habis exam aku mereput lepastu mengadu bosan ha manusia!

Ok that's all.Bye!

3 comments:

  1. happy birthday , girl ^^ may Allah bless you and i hope you got the best result for your PT3

    ReplyDelete