HOME TIPS REVIEW

Something Creepy

Ssup?
It was 1:15AM uolls
nothing creepy here
Dalam pukul 12 AM something aku scroll timeline twitter.Late night memang masa yang sesuai baca tweet-tweet seram since aku minat benda macam ni.SERAMSHAH ada cerita pasal baby burger.Siapa SERAMSHAH ni? Ha pergi search dekat twitter,baca paranormal experience dia sampai lebam! Apa yang aku faham tentang baby burger yang SERAMSHAH tu share,video baby burger ni ada dekat deep web.Kenapa baby burger? Ha,korang baca la sendiri dekat twitter SERAMSHAH atau google je.

Before this i never know deep web ni exist.Apa yang aku baca,website ni susah nak masuk kalau nak masuk kena pakai TOR.

Lepastu Samprit (go search on twitter if you donno who she is) ada cerita pasal cannibalism (aku tak tau benda ni wujud,poor me) .Tahap dia sampai aku sanggup search pasal cannibal and salah sorang ialah Issei Sagawa.Aku baca dekat Wikipedia je.

I love this kind of story yang boleh keluarkan aku dari kotak,explore about something interesting and benda yang cikgu tak ajar dekat sekolah.You need to explore it on your own (KBAT EVERYWHERE) but aku takut jugaklah terlampau addicted dengan this stuff .Just ambil tahu,so nanti bila orang tanya kau boleh la macam give opinion bukannya hanya duduk dan diam lepastu tweet "teenagers nowadays borak benda jijik,so disgusting,euw,omg budak gila" sambil makan cocopie.R.I.P.

And after i type this entry,aku takut nak tidur and off phone.Maybe i'm not strong enough,not ready or this stuff is too heavy for me untuk mix dalam otak and terima.I hope benda ni tak bawak mimpi or anything else :') overrr je.Aku takut nanti aku tak selera makan daging sebab aku memang not daging person,i would rather eat fish than meat.

Korang minat tak benda benda creepy macam ni? If yes,then comment and share creepy stuff yang korang tau because i interested to read it.If no,then tell me why?Apa reaction korang after read about baby burger and cannibalism? Pernah visit website deep web? COMMENT DOWN BELOW.THANK YOU FOR SPENDING YOUR TIME ON THIS ENTRY.HAVE A NICE DAY! BYE!

16 comments:

  1. BV pun suka this kind of story. selalu baca kat tumblr sebab lagi detail. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tau pon tumblr ada cerita macam ni,lepas ni boleh la baca dekat tumblr je hehe

      Delete
  2. Saya tak pernah tahu pasal seramshah dan saya baru follow dia kat tweeter

    ReplyDelete
  3. baby burger tu mmg fxxked up..even kalau tak betul pun, still..mcm mana org boleh reka cerita mcm tuh..haih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dia reka pon mesti overthinking dia level 999

      Delete
  4. Ish, kalau ada video baby burger tu memang idak la saya nak tengok. Baca saja dah seriau. >.<

    ReplyDelete
  5. I SERIOUSLY WASNT INTO ALL THIS CREEPY CANIBALLISM well sampai lecturer suruh buat movie review on 'The Silence of The Lamb' :') Den sumpah taknak tengok dah pastu, but man - movie dia best :') Den takut, tapi keep rasa naktahu pasal citer hantu lol ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is soooo me hahahaha takut hantu tapi nak tengok jugak

      Delete
  6. kadang-kadang takut nak buka twitter tengah2 malam sebab takut terbaca seram shah T__T time pagi tu baru berani nak baca haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya time malam la best baca,lampu dah tutup semua.Nikmat.

      Delete
  7. i personally enjoy creepy and gory stuff as well :)
    but what really made me curious and digging into wikipedia are serial killers. my personal fave is albert fish (the murderer of Grace Budd). you can google him but be prepared of what you may find. even his early years stories made my skin crawl.

    he was a really f**ked up dude.

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG i do read about him before dekat wikipedia.This guy la buat i rasa takut nak keluar rumah.

      Delete
  8. Whoa interesting gila! Okay must read!

    ReplyDelete
  9. Kena tengok nie.. mesti best dan seram kan

    ReplyDelete